Skräphögen har lärt sig nåt nytt

Det gäller att hänga med och ta till sig all den nya kunskap som uppkommer. Jag har totalt glömt bort att informera om de nya toalettreglerna som gäller för ungdomar på nattklubbar nuförtiden. Ta i lördags t ex då vi var på Palladium. Jag var tvungen att gå på toaletten och letade mig fram till damernas. När jag öppnar dörren ser jag ca 20 tjejer som står mellan mig och de tre toaletterna som fanns längs in. Oj, hjälp, pust, 20 tjejer delat på tre toaletter det blir ju... en massa minuter tänker jag först.

Sen ser jag att en av toaletterna är ledig. Och en till. Och en till! Men herregud, vad GÖR alla tjejer inne på damrummet då??? Jo, en fjärdedel sminkar sig, en tredjedel plockar med mobiltelefonerna och resten står och babblar och piffar till håret/kläderna på varandra.

Toaletterna bör således inte brukas enbart till att kasta vatten, utan bör ses som en mingelplats av högsta rang.

Skräphögen har talat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0