Quiz

Igår jobbade jag hela dagen, sedan tjatade ELin snällt nog med mig på qiuz på Briggen. Det var trevligt och vi kom inte sist. Och jag lyckades med geografifrågorna, så jag är nöjd.

När jag vaknade i morse insåg jag att min inredningsarkitekt/kompis skulle komma hit på förmiddagen och huset var stökigare än på länge. När jag hade panikstädat i en halvtimme medan Tiger åt frukost ringde hon och sa att hon hade fått förhinder. Vilket var lika bra för det såg fortfarande hemskt ut.

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sänger med datorn igen, jag var fantastiskt produktiv förra gången jag provade denna studieteknik, och nu har jag en uppsats som måste vara inne senast sista oktober så det börjar bli paniiiik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0