Mycket att göra

Värst vad folk påpekar att jag är dålig på att blogga. Jag tror problemet är att jag har pluggat så fantastiskt duktigt den senaste tiden. Fast det är ju förvisso ett kärt problem, det är såååå skönt att få nåt vettigt gjort!

Jag lyckades bli klar med tentan som skulle vara inne i lördags (vet inte hur BRA den blev, men den kom i alla fall in i tid) och jag har nu gått ifrån att ligga löjligt långt efter i EN kurs till att ligga LITE efter i TVÅ. Nu ska jag i alla fall vika följande fem arbetsdagar åt den där förfärliga omvärldsbevakningstentan som jag skulle varit inlämnad i januari i år (den är alltså så sen att "ligga efter" inte funkar som beskrivning på den kursen, tycker jag), och sedan kan jag förhoppningsvis förtränga att jag någonsin gått den. Och efter denna insats kommer jag antagligen ligga lite mer efter i mina andra kurser, så jag gissar att bloggen kommer fortsätta bli ytterst spartanskt uppdaterad.

Innan jag avslutar detta inlägg kan jag dock meddela att:

Vi hade en fantastiskt trevlig fest i lördags! Tack till alla som kom och partajade! :)

Tiger inte alls var sugen på att bli klippt hemma av mig, så vi gick till Chrisma, där han fick sitta och titta på film och käka pepparkakor. Behöver jag säga att han ville gå dit nästa gång också?...

Min hand har läkt efter slita-tag-i-Wilma-mitt-i-natten-incidenten

Jag har ännu inte flyttat till Italien.


Puss å hej på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0