En till

Den dära nya soffan kom (som bekant om du är kompis med skräpis på Facebook) igår. Så nu har vi TVÅ soffor. Detta känns lyxigt, mysigt och snyggt. Jag ämnar därför beställa ännu en likadan soffa (fast en tvåsits) så inte all lyx och mysihget försvinner när vi tar ut den gamla soffan. När den har kommit och vi har pimpat till den med lite kuddar och filtar ska jag försöka orka ta en bild och lägga ut här. Eller ännu bättre - bjuda in till glöggafton så ni både får se och provsitta :)

Förresten känner jag mig tvungen att påpeka om nån skulle läsa detta och (som min mamma antagligen) förfasas över att vi köper SVARTA soffor, att det även ingår en vid klädsel, så om vi tröttnar på det svarta så kan vi faktiskt byta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0